Donderdag 1-augustus

Om 8:57 ging de wekker. Deze speciaal niet op negen uur gezet om wat afwisseling te krijgen. Vandaag moet een rustige dag worden. Morgen gaan we er immers op uit. Nadat we wakker waren geworden zijn we naar het ontbijt gelopen. Na wat broodjes en een pannenkoekje weer terug naar de kamer.

Handdoeken halen en weer vlak voor ons balkon plaatsnemen. Verder valt er weinig bijzonders te vertellen. Het is hier lekker warm, maar naar wij begrijpen maar nipt warmer dan in Nederland. Theo heeft ondertussen ook zijn eerste boek uit. Rond half drie maar eens gaan lunchen. Marian koos voor de chikenwings. Theo vond de wekker om 8:57 afwisseling genoeg en nam nog een keer een pizza.

Na de lunch hebben we nog wat gelegen, gelezen en gezwommen. Rond een uur of 5 zijn we weer naar binnen gegaan. Douchen en een filmpje kijken. Daarna door naar het hoofdgebouw voor het diner. Bij het diner staat er zoals elke avond al een cocktail voor ons klaar. Eenmaal in de zaal bedenken we ons dat we eigenlijk niet opgelet hebben welk thema we vandaag hebben. Dat raden we echter al vrij snel als er overal hungarian bij staat. Vanavond dus een Hongaarse maaltijd. Na het diner weinig meer gedaan, we moeten er morgen immers vroeg uit