Woensdag 31-juli

Het begint eentonig te worden maar ook vandaag de wekker om negen uur. Later deze week worden we om 8:40 opgehaald dus verandering is in aantocht. Voor nu dus dezelfde routine, rond half tien naar het ontbijt.

Vandaag weer naar the beach. Na een stukje dalen waren we bij het zand aangekomen. Dit maal plaatsgenomen dichter bij het drinken en de pier. Het is misschien 15 meter verschil met twee dagen eerder maar toch. 's Morgens er voor gekozen om rustig te liggen en verder te gaan met onze boeken. Met de lunch een broodje met kip van de bbq genomen. Deze konden we bij ons bedje opeten.

Nadat het voedsel wat gezakt was zijn we de zee ingedoken. Naja rustig ingelopen vanaf de trap. Vandaag geen rog of echt grote vissen. Misschien dat ze door hadden dat de camera dit keer mee was. Wel wat andere vissen op de gevoelige digitale plaat vastgelegd. De kleinere vissen vinden het wel leuk om op de foto te gaan. Sommige komen zelfs op de camera afzwemmen. Na het snorkelen en opdrogen hiervan zijn we aan de beklimming terug naar de kamer begonnen.

Vanaf de kamer, die inmiddels schoongemaakt en versierd was met een vogel, naar het zwembad gegaan. Handdoeken op de bedjes voor de kamer gedeponeerd en zelf een frisse duik genomen. Van het lopen in de volle zon krijg je het best warm. Terwijl we lagen te zonnen kwamen er nog twee Egyptenaren een kijkje nemen bij onze schuifpui. Naar later bleek was die bij de buren van een aantal kamers verderop kapot gegaan. Na nog een laatste keertje zwemmen besloten we dat we vandaag voldoende zon gehad hadden en was het tijd om te gaan douchen.

Na het douchen hebben we nog wat filmpjes gekeken met wat nootjes. We hadden immers in Nederland al flink ingeslagen en het zou zonde zijn om het weer mee terug te moeten nemen. Nog even geprobeerd om contact te maken met het thuisfront maar het internet is niet snel genoeg om te "FaceTimen". Dus gaan we maar ver met het opschrijven van onze avonturen. Het diner was mediterraans dit keer. Gefrituurde aardappel kroketjes, kip met champignons, artisjok met zongedr tomaat en sla. We hadden dit keer niet echt de behoefte om nog buiten te zitten. Het franse voetbal hebben we ondertussen ook wel gezien, als het goed is zijn er later deze week misschien wel live wedstrijden. Terug in de kamer nog een aflevering gekeken en daarna het licht uit gedaan. Wekker staat om 8:57.